Friday, March 1, 2019

پیام تسلیت درگذشت خانم دکتر پوران شریعت رضوی (شریعتی)



پیام تسلیت درگذشت خانم دکتر پوران شریعت رضوی (شریعتی)

بسمه‌تعالی

بازگشت همه به سوی اوست

با نهايت تاثر و تاسف به اطلاع می‌رساند که خانم دكتر فاطمه (پوران) شريعت رضوى همسر زنده ياد دكتر على شريعتى از جمله پیشگامان جریان روشنفکری دینی و نهضت ضداستبدادی و ضداستعماری ایران، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.
اين بانوی فرهیخته که از ظرفیت‌های پژوهشی و قلم روان برخوردار بود، سالیان بسیار با پذیرش آگاهانه مرارت‌هاى مختلف، همراه و همدل با همسر فرهیخته و متعهدش، در عرصه جهاد فکری و مبارزات سیاسی، حضور و مشارکت داشت و منشاء خدمات و خیرات اجتماعی فراوانى بود و پس از وفات ايشان در سال 56 نيز، با تربيت موفق فرزندان برومند و مدیریت موثر در چاپ و نشر تولیدات فکری و آگاهی‌بخش زنده‌یاد دکتر علی شریعتی، از ادامه این راه سرشار از عشق انسانی و تعهد اجتماعی، از پای ننشست و چنین بود که در زمره یکی از الگوهای معاصر زن ِ مسلمان ِ مسئول ِ ایرانی قرار گرفت.

نهضت آزادى ايران درگذشت این بانوی فرهیخته را به ملت ایران، دوستان و همراهان و بازماندگان به ويژه فرزندان شایسته ایشان، تسليت می‌گوید و براى آن مرحومه، آرامش و آمرزش الهی مسئلت دارد.

ضمناً به اطلاع  مي‌رساند، مراسم تشييع، روز يكشنبه ٢٨ بهمن ٩٧ در ساعت ٩صبح از محوطه حسينيه ارشاد و مراسم تدفین در امامزاده عبدالله تهران برگزار خواهد شد.
نهضت آزادی ایران
۲۷ بهمن ۱۳۹۷

No comments:

Post a Comment