Friday, June 1, 2018

سپاس مهندس توسلی از ملت ایران



پیام مهندس محمد توسلی، دبیرکل نهضت آزادی ایران، در سپاس از ملت شریف ایران

بسمه تعالی
سپاس از ملت شریف ایران
پس از درگذشت زنده‌یاد دکتر ابراهیم یزدی، دبیرکل فقید نهضت آزادی ایران، جمع کثیری از اقشار گوناگون مردم به ویژه جوانان و دانشجویان، از نقاط مختلف کشور، با شرکت در مراسم تشییع، تدفین و نکوداشت سوم و چهلم، با خانواده، یاران و همفکران آن عزیز همدلی و همراهی کردند.
این حضور گسترده و دریافت پیام‌های تسلیت رهبران و اعضای احزاب سیاسی، اساتید دانشگاه و حوزه، شخصیت های مستقل سیاسی و علمای دینی آزادی‌خواه؛ برگزاری مراسم در انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی، دانشگاه صنعتی شریف و نیز احزاب و نهادهایی که در شهرستان‌ها به رغم تلاش مجدانه و اخذ مجوزهای قانونی، موفق به برگزاری مراسم نشدند و همچنین اصحاب رسانه که با انتشار گزارش های خبری، گفت و گوها و یادداشت های مرتبط، به رسالت آگاهی بخشی خود عمل کردند، موجب تسلی و ترغیب بیشتر ما در ادامه راه شد. وظیفه خود می دانم که از سوی خانواده محترم دکتر یزدی و اعضای نهضت آزادی ایران از تمامی بزرگواران و همراهان ِهمدل تشکر و قدردانی کنم.
  همچنین، پس از اعلام انتخاب اینجانب به عنوان دبیرکل توسط شورای مرکزی نهضت آزادی ایران، پیام های فراوانی از سوی افراد و اشخاص مختلف سیاسی اعم از حقیقی و حقوقی دریافت شد که با اظهار لطف، آینده ای پربارتر را برای این حزب دیرپای ملی و اسلامی آرزو کرده بودند.
  ضمن سپاس از این بزرگواران، دوستان و یاران، امیدوارم که با استعانت از پروردگار و همراهی مردم شریف و همگامی بیشتر یاران و رفع محدودیت‌ها در ادامه "راه طی شده" رهبران فقید نهضت، مهندس مهدی بازرگان، آیت الله سید محمود طالقانی، دکتر یدالله سحابی، دکتر احمد صدر حاج سید جوادی و دکتر ابراهیم یزدی موفق بوده و به وظایف دینی و ملی خودمان در راستای تحقق مطالبات تاریخی ملت ایران، به ویژه "آزادی و حاکمیت ملی"، عمل کنیم.

محمد توسلی
دبیرکل نهضت آزادی ایران
27مهرماه 1396   


No comments:

Post a Comment