Friday, November 2, 2018

پیام تسلیت درگذشت همسر مهندس نعیمی پور



بسمه تعالی

وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَيْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ
وَ بَشِّرِالصَّابِرينَ. الَّذينَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصيبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ (بقره - ۱۵۵ و ۱۵۶)

برادر ارجمند جناب آقای مهندس محمد نعیمی‌پور

فقدان همسر بزرگوار و همراه و یاورتان، بانوی پرهیزگار، زنده‌یاد مرحومه فاطمه غفاری از زنان فداکار و با استقامت سرزمین ما که در طول سنوات حیات شریف بر مواضع حق‌طلبانه و انسانی خویش ایستادند و به ویژه در سالیان اخیر، آگاهانه و مومنانه، رنج اسارت فرزند و همراهی با خانواده‌های زندانیان سیاسی را پذیرا شدند و با بروز همیشگی رفتاری توام با متانت و روحیه‌ای پر امید، از رسالت مبارزه در راه آزادی و کرامت بشر و مقاومت در برابر بی‌عدالتی کوتاه نیامدند، رخدادی غم‌انگیز است که جز صبوری، اتکال واسعه به رحمت خداوند و تسلیم در برابر سرنوشت مقدر، مرهم دیگری بر این حرمان عظیم نمی‌توان یافت.

ضمن تسلیت درگذشت آن زنده‌یاد به جنابعالی، فرزندان و خانواده محترم، دوستان و علاقمندان ایشان در حزب اتحاد ملت ایران، از خداوند متعال، آمرزش و آرامش ابدی برای آن مرحومه و سلامتی، پایداری و صبوری برای بازماندگان مسئلت داریم. مراسم نکوداشت آن بانوی مومن، جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.
                      محمد توسلی
دبیرکل نهضت آزادی ایران
هشتم آبان 1397

No comments:

Post a Comment